Liste over produkter Rock


Fra sjælen af ​​livets mærke, kvalitet og rimelig. ROCK deler betydningen af ​​"sten" hvilket er hårdhed og noget der holder. Høj kvalitet og rimelig pris er den grundlæggende idé om ROCKs produkter. Styrke er en del af ROCKs ordforråd og dette er også deres mission da netop rock levere høj kvalitet for at sikre sin evne for at modstå virkningen af ​​eksterne chok, ligesom vores liv hver dag for at arbejde under pres, socialt pres, men stadig ubevidst. Almindelig rimelig pris repræsenterer ROCK, rimelig, men ikke kunstig, reel værdi. Begrebet høj kvalitet og rimelig pris er blevet bekræftet i overensstemmelse med den nuværende hurtige udvikling af tiden. Denne billige, høj kvalitet, ingen fancy produkter og deres livsstil foreslog bredt støttet af forbrugerne. ROCK levere et produkt der sammenkogt med alle disse egenskaber.



Om ROCK?
ROCK er det førende mærke af mobiltelefon protektor. Det blev oprettet i begyndelsen af industrien dannelse og det fokuserer på at levere produkter til beskyttelse af høj kvalitet for cellphone og tablet pc-brugere. Kun i et par år, har ROCK hurtigt blevet den mest indflydelsesrige mærke i branchen, spille en ledende rolle i udvikling af industrien. Nu er det etableret gode samarbejdsrelationer med kendte mærker, som Samsung, Sony, Nokia, OPPO, BBK, MIUI osv Produkter af ROCK positionerer i minimalistisk stil, frisk, komfortabel og ikke kedeligt. Voksende design team ownsbroad internationale visioner. Vælg essensen af forskellig geografisk kultur at udvide designrummet. Teknologi og innovation som udvikling kernen i ROCK, ud over at sikre grundlæggende beskyttelsesfunktioner, men også at udvikle nye teknologiske produkter til at levere en bedre brugeroplevelse.



Brand sjæl stammer fra livet


Høj kvalitet og rimelig pris
ROCK betyder "rock", der symboliserer "stærk og almindelig." ROCK tager "høj kvalitet og rimelig pris" som sit grundlæggende produktkoncept. ROCK er "stærk" for det er født til at påtage mission "beskyttelse" og på grund af sin høje kvalitet det kan konfrontere med eksterne chok. Ligesom vores liv, er vi bærer arbejde og socialt pres hver dag, men stadig ukuelig levende. Almindelig repræsenterer sin rimelig pris, men med reel værdi. Med den hurtige spredning af Internet oplysninger af offentlig ros, begrebet "høj kvalitet og rimelig pris" har vist sig at være i overensstemmelse med den hurtige udvikling af den nuværende tidsalder. ROCK produkter, til en overkommelig pris og med høj kvalitet og minimalistisk design, sammen med den livsstil fortaler, er i vid udstrækning støttet af forbrugerne.
 
Minimalistisk stil og innovative funktion
Fortaler minimalisme, vores firma forenkler designelementer, farver og materialer. Hver detalje er velgennemtænkt og produkter er godt lavet til at realisere både funktionalitet og minimalisme. Samtidig, grundlaget for minimalistisk stil, ROCK holder op med tempoet i de tider at udvide produktets funktionalitet og forbedre produkternes værdi og til at opfylde de forskellige behov i massen forbruger. I fremtiden vil vores virksomhed lancere funktionelle produkter, der integrerer hardware og software, og flere højteknologiske funktionelle produkter.
 
Farve fra livet
ROCK farve er inspireret fra livet og giver en følelse af velkendt og intim.
 
Udvalgt af det offentlige
Siden grundlæggelsen ROCK altid holder vil. Det vinder ikke kun ry i branchen, men også får et stort antal loyale fans. Måske på grund af folks ord munden eller sædvanlige valg, ROCK bliver daglige fornødenheder.



ROCK historie


I 2009 Zhang Renqing, grundlæggeren af ​​Renqing Technology Co., Ltd, etableret ROCK brand i Shenzhen, City of Design. I samme år, det første produkt var til rådighed. I denne periode, at produktet var relativt enkel på materiale, design og farve, og folk holder indledende erkendelse på behovene i sager beskyttelse mobiltelefon.
 
Med fremkomsten ofsmart telefoner, har folk mere anerkender og krav til sager beskyttelse. I 2010 i overensstemmelse med udviklingen af ​​den æra, ROCK udvidet sit produkt materiale og udseende. Hvad enten på farve eller udseende, blev mere fashionable elementer tilføjet. Minimalistisk stil begynder at komme i væren.
 
Den første generation nøgne shell er en slags fantastisk innovativt produkt på dette nuværende marked og gjort ROCK kendt.
 
I 2011 har design stil af ROCK gradvist gået modne og sit produktsortiment blev mere og mere diversificeret, blev sager beskyttelse strengt undersøgt af markedet. Under den generelle retning af produktets stil, design rum er gradvist udvidet og produkter blev diversificeret på forskellige aspekter af udseende, hånd følelse, materiale, teknologi, farver, osv ,.
 
Flere og flere slags sager beskyttelse er tilgængelige på markedet. Offline salgskanaler blev moden og vores firma har cirka 100 tier-en og tier-to re-sælgere i kinesiske marked.
 
I 2012-2013, vores virksomhed kraftigt fremmer udviklingen af ​​e-handel og produktsalg sprang igen. Vores firma samarbejder med de velkendte cellphone fabrikanter, som Samsung, Nokia, OPPO, VIVO, etc på nogle projekter, og engageret med ZTE (Nubien), Huawei, Lenovo, BBK og andre mærker. Vores virksomhed lægger stor vægt på brugeroplevelse og brand building, når sikre produkt diversificering.

Viser 1 - 28 af 28 produkter
Viser 1 - 28 af 28 produkter